تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

تقریبا تمام سایت هایی که بازدید می کنید اطلاعاتی را در قالب یک فایل کوچک متنی (Text) بر روي کامپیوتر شما ذخیره می کنند به این فایل کوکی می گویند محل ذخیره شدن این فایل در فولدر Temporary Internet Files در اینترنت اکسپولرر و در نت اسکیپ در فولدر Cashe است در اپرا و موزیلا و نسخه هاي قدیمی تر اینترنت اکسپولرر در فولدر جدایی به نام کوکی است .



انواع مختلفی از کوکی ها وجود دارد و شما در نسخه هاي جدیدتر وب بروسر ها (Web Browsers) این امکان را دارید که انتخاب کنید کدام کوکی ها برروي کامپیوتر شما ذخیره شوند در صورتی که کوکی ها را کاملا غیر فعال کنید ممکن است بعضی سایت هاي اینترنتی را نتوانید ببیند و یا از بعضی امکانات مثل به یاد داشتن شناسه و رمز عبور شما در آن سایت محروم شوید و یا انتخاب هایی که داشتید مثل ساعت محلی و یا دماي هواي محلی و کلا از تنظیمات شخصی اي که در آن وب سایت انجام داده اید نتوانید استفاده کنید.


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سوالات متداول , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

سوالات متداول در مورد سرویس های نمایندگی:



دامنه (Domain) چیست ؟
دومین نامی است که برای آدرس دهی سایت شما در اینترنت استفاده می شود . به عنوان مثال parselectron.com
بازدید کنندگان ، با تایپ نام دامنه در مرورگر اینترنت ، می توانند وب سایت مورد نظر را مشاهده نمایند .

 

میزبانی وب (web hosting) چیست ؟
میزبانی وب ، یا وب هُستینگ این امکان را به شما می دهد که فایلهای وب سایت خود را بر روی هارد دیسک یک سرور در اینترنت قرار دهید تا کلیه کاربران اینترنت به آن دسترسی داشته باشند .

 

من به چقدر فضای هُستینگ نیاز دارم ؟
بسته به حجم فایلهای وب سایت خود ، باید فضای مورد نظر را انتخاب نمایید . سایتهای مالتی میدیا که از تصاویر ، موسیقی و فیلم استفاده می کنند به حجم بیشتری احتیاج دارند . سایتهایی که از متن استفاده می نمایند ، احتیاج به فضای بالایی ندارند . همچنین نصب نرم افزارهای داینامیک به عنوان مثال گالری تصاویر و یا وبلاگ ، به فضای بیشتری احتیاج خواهد داشت .

 

پهنای باند چیست ؟
میزان اطلاعاتی که توسط وب سایت شما و کاربران اینترنت مبادله می شوند ، پهنای باند سایت شما را اشغال خواهند کرد .
به عنوان مثال چنانچه فایلی 1 مگابایتی بر روی سایت شما باشد و 10 کاربر آن را دریافت نمایند ، 10 مگابایت از پهنای باند سایت شما مصرف خواهد شد . همچنین ، بازدید کنندگان در واقع با بازدید از صفحات وب سایت شما ، مقداری از پهنای باند را (بسته به حجم فایلهای سایت) مصرف خواهند نمود .
بنابراین وب سایتهایی با بازدید بالا به پهنای باند بیشتری احتیاج خواهند داشت . پهنای باند وب سایتها به صورت ماهیانه محاسبه خواهد شد .

 

سرور چیست ؟
سرورها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که وب سایتها را میزبانی می کنند . این کامپیوترها باید از پهنای باند بسیار بالا و سخت افزار بسیار قدرتمندی برخوردار باشند تا بتوانند پاسخگوی هزاران بازدید کننده همزمان سایتهای میزبانی شده باشند .
شرایط نگهداری سرورها بسیار مهم است ، سرورها به دلیل اینکه همواره روشن هستند باید در محیطی قرار گیرند که دارای تهویه و دمای مناسب باشد . به محل نگهداری سرورها "دیتاسنتر" می گویند . دیتاسنترها باید دارای سیستم الکتریسیته پشتیبان (در صورت قطع برق) و شرایط فیزیکی و امنیتی مناسبی باشند .

 

آیا امکان ارتقا سرویس ها در هر زمان وجود دارد ؟
بله ، شما می توانید میزان فضای هوست و پهنای باند سایت خود را در هر زمان ، بدون آسیب به اطلاعات موجود روی سایت ، افزایش دهید .

 

آیا سرورهای شما از Front Page پشتیبانی می کنند ؟
بله . شما می توانید سایتهای طراحی شده توسط Front Page را در فضای وب سایت خود استفاده نمایید .

 

من در حال حاضر از سرویس دهنده دیگری استفاده می کنم . آیا می توانم وب سایت خود را به سرورهای شما منتقل کنم ؟
بله . در صورتی که وب سایت فعلی شما نیز از کنترل پنل استاندارد cPanel استفاده می نماید ، در صورت تمایل پارس الکترون عمل انتقال را به صورت رایگان برایتان انجام خواهد داد . در این مورد با بخش پشتیبانی تماس بگیرید .

 

آیا تبلیغات شما در سایت من نمایش داده خواهد شد ؟
خیر . هیچگونه تبلیغ و آگهی در سایت شما نمایش داده نمی شود . در صورتی که سایت شما توسط پارس الکترون طراحی شده باشد ، لینک کوچکی به عنوان طراح سایت در یکی از صفحات سایت شما قرار خواهد گرفت .

 

آیا من مالک دامنه ثبت شده برای سایتم هستم ؟
بله . دامنه با نام و مشخصات شما ثبت می شود و شما مالک قانونی آن هستید .

 

برای حفظ مالکیت دامنه ،همیشه مجبور به استفاده از سرویسهای شما خواهم بود ؟
خیر ، در هر زمان که مایل باشید می توانید دامنه خود را به سایر سرویس دهنده های میزبانی و ثبت دامنه منتقل نمایید .

 

آیا می توانم از دامنه ای که قبلا خودم ثبت کرده ام استفاده نمایم ؟
بله ، شما قادر هستید فقط سرویس های میزبانی وب ما را خریداری نمایید .

 

آیا من کنترل کامل بر روی فضای میزبانی خود خواهم داشت ؟
بله ، شما از طریق کنترل پنل اختصاصی هُستینگ خود ، کنترل کاملی بر روی آن خواهید داشت .

 

شما از چه نوع کنترل پنلی برای مشتریان استفاده می کنید ؟
کنترل پنل مشتریان ما ، کنترل پنل استاندارد cPanel می باشد .

 

مدت زمان استفاده از خدمات شما چقدر است ؟
دامنه و هوست ، به مدت یک سال ثبت خواهند شد . شما قادر به تمدید دامنه و فضای وب خود برای سالهای آینده می باشید .

 

زمان تمدید دامنه و هوست چه موقع است ؟
در هر زمان که مایل باشید ، پیش از پایان اعتبار یک ساله دامنه و فضای میزبانی، قادر به تمدید آن برای سال آینده هستید .

 

چه نرم افزارها و امکاناتی بر روی سایت من وجود خواهد داشت ؟
از طریق کنترل پنل فضای میزبانی خود ، قادر به ایجاد اکانت های ایمیل با نام وب سایت خود ، ایجاد دیتابیس ، ایجاد زیر دامنه (Sub Domain) ، ایجاد و تغییر کاربران FTP ، تغییر کلمات عبور ، و بسیاری از اقدامات مدیریتی دیگر خواهید بود .
همچنین نرم افزارهای امنیتی ضد ویروس و فایروال بر روی سرورها اجرا شده اند و امنیت اطلاعات وب سایت شما را افزایش می دهند.

 

سرورهای شما از چه سیستم عاملی استفاده می کنند ؟
سرورهای ما از سیستم عامل کد باز لینوکس استفاده می کنند و به دلیل به روز بودن و نصب آخرین پچ های امنیتی ، همواره را در بالاترین سطح امنیت و کیفیت قرار دارند .

 

آیا PHP و ASP بر روی سرورهای شما قابل اجرا هستند ؟
PHP بر روی سرورهای لینوکس به راحتی قابل اجرا می باشد و در واقع یکی از زبان های برنامه نویسی است که ویژه لینوکس طراحی شده و توسعه یافته است .
ASP فقط بر روی سرورهای ویندوز قابل اجرا می باشد و بر روی سرورهای لینوکس اجرا نخواهد شد .

 

آیا برای استفاده از هُستینگ لینوکس ، باید سیستم عامل لینوکس را بر روی کامپیوتر خود نصب کنم ؟
خیر ، شما می توانید از هر نوع سیستم عاملی که بر روی کامپیوتر شما نصب شده برای دسترسی به کنترل پنل و مدیریت وب سایت خود استفاده نمایید . از جمله سیستم عامل ویندوز ، لینوکس ، مک و ...
کنترل پنل وب سایت یک رابط گرافیکی تحت وب می باشد و به صورت مجزا از نوع سیستم عامل و یا نرم افزارهای نصب شده شما فعالیت خواهد نمود.

 

سرویس نمایندگی (Reseller) چیست؟
از طریق خرید یک سرویس نمایندگی فروش هوست (ریسلر) می توانید فضای خریداری شده را به مشتریان خود به فروش برسانید . شما قادر خواهید بود از طریق کنترل پنل WHM پکیج های هُستینگ مورد نظر خود را با حجم ، پهنای باند و امکانات متفاوت (از قبیل تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و ...) ایجاد نمایید .
تعیین قیمت پکیج های هُستینگ کاملا در اختیار شما می باشد . سرویس های نمایندگی فروش فضا ، به ویژه جهت افرادی همانند طراحان وب سایت و شرکتهای کامپیوتری که قصد ایجاد بخش فروش هُستینگ را دارند مناسب است .
یک طراح سایت می تواند میزبان سایتهای مشتریان خود باشد . یک شرکت فعال در زمینه کامپیوتر و یا اطلاع رسانی ، یک کافی نت و یا حتی یک فروشگاه کوچک کامپیوتر ، می تواند بخش میزبانی وب خود را دایر نماید .
با فروش هُستینگ ، شما وارد دنیای تجارت آنلاین شده اید . حتی می توانید فقط با داشتن یک وب سایت از این راه کسب درآمد نمایید .

 

کنترل پنلی که در اختیار نمایندگان قرار می گیرد چیست؟
سرورهای ما از سیستم عامل قدرتمند و امن لینوکس استفاده می کنند . کنترل پنلی که در اختیار فروشنده هُستینگ قرار می گیرد WHM و کنترل پنلی که در اختیار مشتریان وی قرار می گیرد cPanel خواهد بود .
مشاهده دموی WHM :
http://demo.cpanel.net:2086/login/?user=demo&pass=demo
user name: demo password: demo
مشاهده دموی cPanel:
http://x3demob.cpx3demo.com:2082/login/?user=x3demob&pass=x3demob
user name: demo password: demo

تذکر : این دمو فقط جهت نمایش کلی کنترل پنل های یاد شده می باشد .مشخصات سخت افزاری سرور اصلی و مشخصات سخت افزاری سرور دمو متفاوت است . همچنین برخی از امکانات پنل های اصلی و پنل های دمو ممکن است متفاوت باشند .

 

DNS یا Name Server اختصاصی چیست؟
هر نماینده فروش هُستینگ ، 2 Name Server اختصاصی دریافت خواهد کرد .
به عنوان مثال : ns1.yourdomain.com ns2.yourdomain.com به این ترتیب ، مشتریان شما، DNS دامنه های خود را بر روی Name Server های وب سایت شما قرار خواهند داد و تجارت هُستینگ شما به صورت کاملا مستقل و مجزا انجام خواهد شد .

 

Over Selling چیست؟
این قابلیت به شما اجازه می دهد تا زمانی که فضا و پهنای باند واقعی پکیج شما اشغال نشده ، به فروش وب سایت (با حجم و پهنای باند دلخواه) ادامه دهید . به عنوان مثال بر روی یک پکیج 6 گیگابایتی ، در صورتی که قابلیت Over Selling فعال نباشد ، شما تنها قادر به ایجاد 6 پکیج 1 گیگابایتی خواهید بود و از آن پس قادر به فروش هیچ سایت دیگری نیستید .
در صورتی که فعال بودن Over Selling این اجازه را به شما می دهد که تا زمانی که فضای واقعی پکیج شما اشغال نشده ، به هر تعداد ، به فروش هُستینگ ادامه دهید .
به عنوان مثال می توانید بر روی یک پکیج 6 گیگابایتی، تا زمانی که فضای واقعی شما اشغال نشده ، 12 (یا بیشتر) فضای 1 گیگابایتی به فروش برسانید و در کنار آن پکیج های مختلف دیگر با حجم های متفاوت نیز ایجاد نمایید و آنها را نیز به فروش برسانید .


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سوالات متداول , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri


بهترین نرم افزار دانلود چیست؟

 

همان طور که می دانید دانلود از طریق مرورگرها محدودیت هایی از قبیل محدودیت دانلود هم زمان و محدودیت مدیریت آن ها و غیره برای ما ایجاد می کند و در صورت قطع ارتباط ما با اینترنت اطلاعات دانلودشده از بین می رود.
ما می توانیم با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود این محدودیت ها را بردایم و از بسیاری امکانات دیگر این نرم افزاها بهره ببریم.
نرم افزارهای زیادی موجود است تا مدیریت دانلودهای ما را در اختیار بگیرد اما ما دو نرم افزار رایج و قوی که قابلیت استفاده همگانی داشته باشد به شما معرفی می کنیم.
1- نرم افزار Internet Download Accelerator که به اختصار IDA نامیده می شود.
2- نرم افزار Internet download manager که به اختصار IDM نام دارد.
از امکانات این نرم افزارها، برنامه ریزی برای ساعات انجام دانلودها و ترتیب انجام آنها و سرعت و تعداد دانلود همزمان و امکانات دیگر می باشد.


تغییر رمز gmail

 

برای این کار وارد شناسه gmail خود شوید. دربالای صفحه روی setting کلیک کنید. در این صفحه روی Account کلیک کرده، سپس روی Google Account Setting کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود در ستون سمت چپ و در قسمت Edit Personal Info روی Password کلیک کنید. در این قسمت می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید


وصل کردن دو کامپیوتر با کابل کراس

 

من و دوستم یک کارت شبکه و یک کابل کراس خریده ایم. چگونه باید دو کامپیوتر را به هم متصل کنیم؟ چون پس از اتصال کابل هنوز در کنار آیکون شبکه آنها علامت ضربدر وجود دارد.
پاسخ : پس از اتصال کابل کراس به کارت های شبکه باید چراغ پشت کارت های شبکه روشن شود و ضربدر قرمز رنگ هم از کنار آیکون کارت شبکه برداشته شود.
اگر چنین اتفاقی نمی افتد، احتمالا کابل شما مشکل دارد. البته از Enable بودن کارت شبکه خود هم اطمینان حاصل کنید. برای این کار در کنترل پنل وارد قسمت Network Connection شوید. روی Local Area Connection کلیک راست کنید. اگر اولین گزینه Enable است به این معنی است که کارت شما غیرفعال است. روی Enable کلیک کنید تا فعال شود. اگر هم اولین گزینه Disable است کارت شما فعال است. البته برای اطمینان بیشتر می توانید آن را Disable و سپس Enable کنید. پس از این کار دوباره روی LAN کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید. روی TCP/IP کلیک کرده و سپس روی Properties کلیک کنید. برای برقراری ارتباط بین دو کامپیوتر بهتر است به آنها IP هم بدهیم IP Address یکی را 192.168.0.1 و دیگری را 192.168.0.2 قرار دهید. Network هر دو را هم 255.255.255.0 قرار دهید. در منوی run با دستور 192.168.0.1 می توانید کامپیوتر دیگری را مشاهده کنید.


هنگام دیدن بعضی صفحات اینترنت پیغام خطایی نشان داده می شود و می پرسد که آیا می خواهید صفحه Debug شود یا خیر. چگونه می توانم این پیغام را غیرفعال کنم؟

 

برای غیرفعال شدن این پیام که هنگامی که محتویات برخی از صفحه های اینترنتی به درستی اجرا نمی شود نشان داده می شود درقسمت Run برنامه Regedit را اجرا کنید و به مسیر زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main

مقدار Disable Script Debugger را بیابید و مقدار آن را به Yes تغییر دهید.


کامپیوتر من از طریق تلفن به اینترنت متصل می شود. هنگامی که کامپیوترم خاموش است و تلفن زنگ می زند کامپیوترم روشن می شود. چگونه باید از این کار جلوگیری کنم؟

 

کامپیوتر خود را دوباره راه اندازی کنید و با فشردن کلید Del به تنظیمات بایوس خود بروید. منوهای این قسمت بسته به نوع مادربرد شما متفاوت است. به منوی Power Management بروید و گزینه های مختلف مانند Modem Ring on را غیرفعال کنید تا در هنگام زنگ تلفن کامپیوتر شما روشن نشود. فراموش نکنید که تغییرات را باید ذخیره کنید و از بایوس خارج شوید


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سوالات متداول , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

 

  1111094.PDF
View Download
معادلات دیفرانسیل  356k
1111095.PDF
View Download
ریاضیات مهندسی  263k
1111096.pdf
View Download
ریاضی 1  251k
1111097.PDF
View Download
ریاضی عمومی 2  254k
1111101.PDF
View Download
معادلات دیفرانسیل  356k
1111103.PDF
View Download
ریاضی عمومی 2  254k
1111106.pdf
View Download
آنلالیز عددی 1  250k
1113089.pdf
View Download
فیزیک پایه 1  305k
1113095.PDF
View Download
فیزیک پایه 2  534k
1113099.PDF
View Download
فیزیک پایه 2  534k

1115063.pdf
View Download
مبانی کامپیوتر و برنامه سازی - اصول کامپیوتر  342k
1115065.pdf
View Download
مدارهای الکتریکی 1  918k
1115066.pdf
View Download
آمار و احتمال مهندسی  309k
1115067.pdf
View Download
ساختمان گسسته - ریاضیات گسسته  336k
1115068.pdf
View Download
برنامه سازی پیشرفته - اصول کامپیوتر 2  365k
1115070.pdf
View Download
مدارهای الکترونیکی  716k
1115074.pdf
View Download
زبان تخصصی  487k
1115075.pdf
View Download
روشهای محاسبات عددی  397k
1115076.pdf
View Download
مدارهای منطقی  397k
1115078.pdf
View Download
طراحی الگوریتم ها - تحلیل و طراحی الگوریتم ها  470k

1115079.pdf
View Download
ذخیره و بازیابی اطلاعات  269k
1115080.pdf
View Download
اصول طراحی کامپایلر - کامپایلر 1  356k
1115082.pdf
View Download
معماری کامپیوتر  587k
1115083.pdf
View Download
نظریه زبان و ماشین ها  467k
1115084.pdf
View Download
زبان های برنامه سازی  331k
1115087.pdf
View Download
ریز پردازنده 1  194k
1115088.pdf
View Download
پایگاه داده  937k
1115090.pdf
View Download
شیوه ارائه مطالب علمی و وفنی  264k
1115092.pdf
View Download
شبکه های کامپیوتری 1  403k
1115093.pdf
View Download
شبیه سازی کامپیوتر  417k

1115101.pdf
View Download
هوش مصنوعی  368k
1115111.pdf
View Download
زبان ماشین و برنامه سازی سیستم  290k
1115112.pdf
View Download
ساختمان داده ها و الگوریتم ها  432k
1115113.pdf
View Download
سیستم عامل  284k
1115114.pdf
View Download
مهندسی نرم افزار 1  248k
1115115.pdf
View Download
مهندسی نرم افزار 2  290k
1115119.pdf
View Download
مهندسی اینترنت  278k
1115120.pdf
View Download
گرافیک کامپیوتری 1  325k
1115127.pdf
View Download
سیستم های اطلاعات مدیریت  174k
1115128.pdf
View Download
تحلیل و طراحی شی گرا - سیستم های شی گرا  263k

1115133.pdf
View Download
شیوه ارائه مطالب علمی و فنی  264k
1115134.pdf
View Download
مباحث پیشرفته در مهندسی نرم افزار  216k
1115135.pdf
View Download
مبانی کامپیوتر و برنامه سازی - اصول کامپیوتر 1  342k
1115136.pdf
View Download
مبانی فناوری اطلاعات  259k
1115137.pdf
View Download
ساختمان گسسته - ریاضیات گسسته  336k
1115138.pdf
View Download
برنامه سازی پیشرفته - اصول کامپیوتر 2  365k
1115139.pdf
View Download
مدارهای منطقی  397k
1115140.pdf
View Download
ساختمان داده و الگوریتم ها - ساختمان داده   432k
1115142.pdf
View Download
طراحی الگوریتم ها - تحلیل و طراحی الگوریتم ها  470k
1115143.pdf
View Download
معماری کامپیوتر  587k

1115144.pdf
View Download
اقتصاد مهندسی  959k
1115146.pdf
View Download
مهندسی نرم افزار 1  248k
1115147.pdf
View Download
شبکه های کامپیوتری 1  403k
1115149.pdf
View Download
سیستم عامل  284k
1115150.pdf
View Download
مهندسی نرم افراز 2  290k
1115151.pdf
View Download
شیوه ارائه مطالب علمی و فنی  264k
1115152.pdf
View Download
شبکه های کامپیوتری 2  302k
1115154.pdf
View Download
سیستم های چند رسانه ای  265k
1115155.pdf
View Download
گرافیک کامپیوتری 1  325k
1115156.pdf
View Download
هوش مصنوعی  368k

1115157.pdf
View Download
نظریه زبانها و ماشین ها  467k
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سوالات متداول , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد.

این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx v5.1.4:- قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها
- قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat
- قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار
- سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
- قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه
- ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
- دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
- تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
- قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,...
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
- سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
- قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
- قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
- قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
- محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات
- نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت
- واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

 

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سوالات متداول , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
از این که به وبلاگ من سر زدید خیلی خیلی ممنونم باتشکر حمیدرضاخوری